Na stanowisko: Pracownik ds. Administracji Biurem i Obsługi Interesariuszy
Odpowiadamy na każde nadesłane CV na adres praca@turna.pl, w którym jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Obowiązki:
- Wprowadzanie i aktualizacja danych mieszkańców oraz rejestrów związanych z nieruchomościami.
- Obsługa płatności i rozliczeń związanych z opłatami za mieszkania, w tym zbieranie opłat za wodę, czynsz i inne usługi.
- Przyjmowanie interesariuszy w biurze spółdzielni, obsługa korespondencji i telefonów.
- Udzielanie mieszkańcom informacji dotyczących regulaminów i zasad spółdzielni mieszkaniowej.
- Współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą Spółdzielni
- Dostarczanie zawiadomień i pism na terenie spółdzielni mieszkaniowej
- Utrzymywanie porządku w dokumentacji i archiwach biurowych
Wymagania:
- Umiejętność obsługi komputera i podstawowa znajomość programów biurowych (Word, Excel)
- Komunikatywność i uprzejmość w kontakcie z mieszkańcami
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziane doświadczenie w obszarze administracji lub pracy w podobnej roli, ale nie jest to konieczne
Kilka informacji
- Praca w pełnym wymiarze godzin (Cały etat)
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie 3600 zł brutto
Wystarczy przesłać CV na adres mailowy. List motywacyjny nie jest konieczny 🙂 w treści maila możesz napisać kilka słów o sobie lub dowolne inne informacje, którą uważasz za ważne. Jeżeli uważasz, że nie we wszystkich obowiązkach sobie od razu poradzisz, nie martw się, każdy na początku nie wie wszystkiego.
Prosimy o dopisanie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych. Na przykład klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”